-
Destek ›
-
Sık Sorulan Sorular
Sık Sorulan Sorular
Digiturk ArtıPuan nedir?Değerli Digiturk üyelerimizin , üyelikleri boyunca puan kazanabilecekleri ve puanlarını kullanarak farklı DİGİTURK ürünlerinden ücretsiz faydalanabilecekleri bir ödül sistemidir.
Nasıl Digiturk ArtıPuan kazanırım?Her ay ödeyeceğiniz faturanızdan ve Digiturk üzerinden yapacağınız işlemlerden Digiturk ArtıPuan kazanırsınız.
Digiturk ArtıPuan
kazanabileceğiniz işlemler:-Üst pakete geçtiğiniz veya Yetişkin servislerine üyelik işlemlerinizde 1.500 Digiturk
ArtıPuan
-Eğer Kredi Kartınızdan Otomatik Ödeme Talimatı verirseniz
her ay 400 Digiturk ArtıPuan,
-Anlaşmalı Bankalardan Otomatik
Ödeme Talimatı verirseniz her ay 500 Digiturk ArtıPuan,
-
DIGIWEB Üyelik işlemlerinden veya 555 Müşteri
Hizmetleri kanalından telefon bilgilerinizi güncellerseniz 500 Digiturk
ArtıPuan,
-DIGIMOBIL 3555’de veya www.digiturk.com.tr sitemizde
yer alan DIGIWEB Üyelik İşlemlerinden DIGIMOBIL Kayıt işlemi ile cep
telefonunuzu kaydederseniz 500 Digiturk ArtıPuan kazanabilirsiniz.
Kazandığınız Digiturk ArtıPuanlarla hediye kataloğumuzdan
istediğiniz ürünü seçebilirsiniz.
Digiturk keyifli seyirler
sunar!
Fatura DIGITURK
faturam neleri içerir?
Aylık faturalar aşağıdaki
unsurlardan oluşur:
• Üye olduğunuz paketin aylık ücreti bedeli,
• Yeni üyelere; üyelik başlangıç tarihi ile
fatura kesim tarihi arasındaki izlenen paket ücretleri ile aylık paket
ücretleri birlikte ilk ay faturalandırılmaktadır.
Örneğin: 21
Mart’ta yayını açılıp üyeliği başlayan bir üyemiz için 3 Nisan’da
çıkacak ilk faturası 21 Mart - 3 Nisan tarihleri arasındaki yayın bedeli ve 3 Nisan
itibariyle çıkan Nisan ayı yayın bedelinin toplamı olarak çıkacaktır.
• İzle-Öde Ücreti
• Salonlardan satın
alınan izle öde bedelidir.
• Servis ücreti
• Yetişkin
Servisleri, DIGITURK Dergisi veya Oyun Parkı üyelik ücretidir.
•
Devlete İletilecek Yasal Kesintiler
• Yasal kesintiler
olarak devlete iletilecek toplam tutar.
• Fatura Toplamı
• Yapmış olduğunuz ödemeden bu fatura ile mahsup edilen tutar
• Önceki faturalarda fazladan ödenen tutar var ise, bu faturadan
düşülecek tutardır
• Ödenecek Tutar
• Ödemeniz gereken
toplam tutar.
Üyeliğinizin
başladığı aydan itibaren kazandığınız puanlarınızın toplam miktarı, yeni
üyelerimize göre kaç kat + Puan kazandığınız bilgisi ve hangi tarihlerde
ne kadar puanınızın silineceği fatura içeriğinizde yer almaktadır.
Digiturk Fatura ödeme için tıklayınız.
İİlk faturanızda Üyelik Sözleşmesinin Damga Vergisi tutarı da yer
alır. Bu tutar ilk faturasıyla üyeden tahsil edilerek üye adına Vergi
Dairesine ödenir.
DIGITURK fatura borcumu nereden
öğrenebilirim?DIGITURK fatura tutarınızı;
-
Bu kanalda “ÜYE BİLGİLERİ” menüsü altında yer alan “FATURA BİLGİLERİ” adımından,
- Üye numaranızı
ve FATURA yazıp 3555’e göndererek,
- PTT yolu ile adresinize
gönderilen DIGITURK aylık faturanızdan,
-
“DIGIWEB ÜYELİK İŞLEMLERİ”nden,
- 0
212 473 73 73 numaralı telefonla ulaşacağınız Müşteri Hizmetlerinde SESLİ YANIT SİSTEMİNDEN veya Müşteri Temsilcimize bağlanarak,
DIGITURK faturamı nasıl ödeyeceğim?Faturanızı;
- Anlaşmalı Bankaların mevcut ödeme
kanallarından yararlanarak ( Gişe , otomatik ödeme , ATM , Telefon Bankacılığı,
Internet , TV Bankacılığı ) ödeme yapabilirsiniz.
- 555 Müşteri Hizmetleri kanalı veya www.digiturk.tv
adresinden ulaşabileceğiniz “DIGIWEB ÜYELİK İŞLEMLERİ”ndeki Fatura
İşlemleri adımından Kredi Kartınız ile ödeme yapabilir, dilerseniz
otomatik ödeme talimatı da verebilirsiniz.
- POS cihazı olan
Yetkili Teknik Servislerimizden Kredi Kartınız ile ödeme yapabilirsiniz.
- Müşteri Hizmetlerimizden Kredi Kartınız ile ödeme
yapabilir, dilerseniz otomatik ödeme talimatı da verebilirsiniz.
Faturanızı Bankaların alternatif kanallarından ödüyorsanız;
DIGITURK üye numaranız ile ödeme yapabilirsiniz . Herhangi bir problemle
karşılaşmamak için bankanın verdiği dekont üzerinde yer alan üye
numaranızın doğru olduğundan emin olunuz
Faturanızın sol üst
köşesinde 1000 ile başlayan numara üye numaranızdır. Üye numaranızı, 555
Müşteri Hizmetleri Kanalında “ÜYE BİLGİLERİ” menüsü altında yer alan
“KİŞİSEL BİLGİLER” adımından öğrenebilirsiniz.
Aylık
ödemelerimi EFT veya HAVALE ile yapabilir miyim? Aylık
ödemelerinizde EFT veya HAVALE ide ödemeniz kabul edilecektir.
Son ödeme tarihi geçen faturalarımı nereye yatırabilirim?
Son ödeme tarihi geçmiş faturalarınızı,
- Anlaşmalı
Bankalardan üye numaranız ile,
- 0 212 473 73 73 telefonla ulaşacağınız Müşteri Hizmetlerimizden
Kredi Kartınız ile,
- 555 Müşteri Hizmetleri Kanalı veya www.digiturk.tv
adresinden ulaşabileceğiniz “DIGIWEB ÜYELİK İŞLEMLERİ”ndeki Fatura
İşlemleri adımından Kredi Kartınız ile
- POS cihazı olan Yetkili
Teknik Servislerimizden Kredi Kartınız ile ödeyebilirsiniz.
Fatura kesim tarihleri ve son ödeme tarihleri nelerdir?
Faturanız her ayın 3'ünde kesilir. Son ödeme gününüz fatura kesim tarihini takip eden 9. gündür. Ödeme günü haftasonuna veya resmi tatillere gelir ise, takip eden ilk iş günü son ödeme tarihiniz kabul edilir.
Fatura kesim tarihini değiştirebilir
miyim? Fatura kesim tarihiniz her ayın 3'üncü günü olur.
DIGITURK faturalarımı bankadan öderken komisyon ödeyecek miyim?
DIGITURK anlaşmalı bankalarından yapacağınız ödemeler için hiçbir masraf
ve komisyon alınmamaktadır.
Aylık ödemem gereken faturayı
iki kez ödedim, ne yapmalıyım? Mükerrer yapmış olduğunuz ödeme diğer ayda kesilecek faturalarınızdan otomatik olarak mahsup edilmektedir.
Otomatik ödeme talimatım var, bir faturam
ödenmemiş. Neden olabilir? - Bankadan otomatik ödeme
talimatı vermiş iseniz ve faturanız son ödeme günü ödenmemiş ise; ya son
ödeme günü hesabınızda yeterli tutar bulunmamaktadır ya da bankanızdan
kaynaklanan bir problem bulunmaktadır. Bankanız ile temasa geçiniz.
- Kredi kartı ile otomatik ödeme talimatı vermiş iseniz ve faturanız
son ödeme günü ödenmemiş ise; limit yetersiz olabilir ya da kartınız ile
ilgili bir hata oluşmuş olabilir. Ayrıntılı bilgiyi Müşteri hizmetlerimizden alabilirsiniz.
Son
ödeme tarihi geçen faturanızı, üye numaranızı vererek anlaşmalı
bankalarımızdan , 555 Müşteri Hizmetleri Kanalından , www.digiturk.tv
adresinden ulaşabileceğiniz “DIGIWEB ÜYELİK İŞLEMLERİ”ndeki Fatura
İşlemleri adımından ve 0 212 473 73 73 Müşteri Hizmetleri’mizden Kredi
Kartınız ile ödeyebilirsiniz.
Ödemem gereken fatura
bankada görünmüyor, neden? Üyelik numaranızı tam olarak
vermenize rağmen faturanız görünmüyor ise 0212 473 73 73 numaralı
telefondan Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz.
Fatura ödemesini yanlış üyelik numarasına yaptım, ne
yapmalıyım? Ödemenizi başka bir üyelik numarasına yaparsanız,
ödeme dekontunu ve konuyu anlatan isim ve imzanızın bulunduğu bir
dilekçeyi (0 212) 326 00 99 numaralı faksa göndermelisiniz. Hatalı
ödemeniz ilk çıkacak faturanızdan düşülecektir.
Geçikme
faizi hangi durumlarda uygulanır? Faturanız üzerinde son ödeme günü belirtilmiştir. Son ödeme günü geçen faturalara uygulanır. Gecikmenizde "%4 KDV" faiz oranı uygulanır.
Ödeme Noktaları DIGITURK anlaşmalı
bankalarından yapacağınız ödemeler için hiçbir masraf ve komisyon
alınmamaktadır. Ödemelerinizi 555 Müşteri Hizmetleri Kanalından, DIGIWEB
üyelik işlemlerinden veya 0 212 473 73 73 / 0532 755 73 73 numaralı
telefonlardan ulaşabileceğiniz Müşteri Hizmetlerini arayarak Kredi
Kartınız aracılığı ile otomatik olarak gerçekleştirebilirsiniz. r>
• Yapı Kredi (Gişe / Otomatik Ödeme /
444 0 444 / ATM / www.yapikredi.com.tr / TV Banka Kanal 515 / Mobil
Bankacılık(Wap):)
• İşbankası T.A.Ş.
(Otomatik Ödeme / 444 0 202 / www.isbank.com.tr / ATM )
•
Garanti Bankası (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 333 / www.garanti.com.tr
/ ATM)
• HSBC Bank A.Ş. (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 111 /
www.hsbc.com.tr / ATM )
• Şekerbank T.A.Ş. (Gişe, Otomatik Ödeme
/ 444 78 78 / www.sekerbank.com.tr)
• Alternatifbank (Gişe /
Otomatik Ödeme)
• Tekstilbank (Gişe / Otomatik Ödeme / www.tekstilbank.com.tr)
• Türk Ekonomi Bankası A.Ş. (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 666 /
www.teb.com.tr)
• ING Bank A.Ş. (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0
600 / www.ingbank.com.tr)
• T. Vakıflar Bankası (Gişe / Otomatik
Ödeme / 444 0 724 / www.vakifbank.com.tr / ATM)
• T. Halk
Bankası (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 400 / www.halkbank.com.tr / ATM /
TV Banka Kanal 510)
• T.C. Ziraat Bankası (Gişe) / Otomatik
Ödeme / www.ziraatbank.com.tr
• Denizbank A.Ş. (Gişe / Otomatik
Ödeme / 444 0 800 / www.denizbank.com.tr)
• Anadolubank A.Ş.
(Gişe / Otomatik Ödeme)
• Finansbank (Gişe / Otomatik Ödeme /
444 0 900 / www.finansbank.com.tr)
• Akbank
T.A.Ş. (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 25 25 / www.akbank.com)
•
Fortis Bank (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 01 44 / www.fortis.com.tr)
• Türkiye Finans Katılım Bankası (Gişe / Otomatik Ödeme / www.turkiyefinans.com.tr)
• PTT-Garanti Bankası İşlem Noktaları (İşlem maliyeti
2.-TL’dir.)
• Garanti Bankası Kolay Vezne (İşlem maliyeti
1.-TL’dir.)
• Garanti Bankası Paramatik Kartsız Ödeme. (İşlem
Maliyeti 1.-TL’dir)
TaşınmaTaşınırken DIGITURK Üyeliğimi ne
yapmalıyım? Taşınmaya karar verdiğiniz zaman öncelikle 0212 473 73 73
numaralı telefondan Müşteri Temsilcimize bağlanarak talebinizi
iletmelisiniz. Temsilcimiz size ekipmanlarınızın sökülmesi için Yetkili
Teknik Servisi görevlendirecek; aynı zamanda yeni adres bilgilerinizi
alarak kurulumunuzu yapmak üzere Yeni Teknik Servisinize bilgi iletip
size telefon numarasını verecektir.
Üyeliğime ara
verebilir miyim?Üyeliğinizi bir yıl içinde 2 aya kadar
dondurabilirsiniz. Üyeliğinize dondurulması durumunda yayınlarınız
kesilecek ve bu süre faturanıza yansıtılmayacaktır. Dondurma süresi
sonunda yayınlarınız otomatik olarak açılacak ve tekrar
faturalandırılmaya başlayacaktır. Üyeliğinizin dondurulması için
talebinizi 0 212 473 73 73 numaralı telefonla ulaşacağınız Müşteri
Hizmetlerimizden Müşteri Temsilcimize iletebilirsiniz.
ÜyelikÜye Numaramı nereden
öğrenebilirim? Faturanızın sol üst köşesinde faturanız bulunur. 1000 ile başlayan numaradır. Üye numaranızı, 555 Müşteri Hizmetleri Kanalı "ÜYE BİLGİLERİ" menüsünden de öğrenmeniz mümkündür.
Diğer paketlere nasıl geçebilirim?Size en uygun
paketi seçerek, paket üyeliğinizi;
555 Müşteri Hizmetleri Kanalı Üyelik
İşlemlerinden,
www.digiturk.tv'de yer alan DIGIWEB Üyelik
İşlemlerinden,
DIGIMOBIL ile 3555'e mesaj göndererek (Üye
numaranız veya Dijital Kart numaranız) UYELIK (İstediğiniz paket veya ek
servisin ismi) (aylık/peşin yıllık).
0 212 473 73 73 numaralı
telefonla ulaşacağınız Müşteri Hizmetlerimizde Sesli Yanıt Sisteminden
veya Müşteri Temsilcimize bağlanarak başlatabilirsiniz.
Ayrıca
tüm kanallarımızdan Erotik Servislere, DIGITURK Dergisi veya Oyun
Parkı'na da üye olabilirsiniz.
Aboneliğimi Nasıl İptal
Edebilirim?İptal ve İade işlemleri ile ilgili bilgi için:
Digiturk İptal
Digiturk Faks Numarası
Paket değişikliği için:
Paket Değişikliği
Digiturk Play Kupon Kodu Girme Rehberi