Hata Kodları | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uydu alıcınızda çıkan hata mesajlarının çözümlerini aşağıda
bulabilirsiniz. E06-4 Digital Kart tam yerleşmedi veya ters takıldı DigiKutunuza taktığınız digital kartınızın mekanizmasına tam yerleşememesi ve oturamamasından veya kutu ve kartın arızalı olmasından dolayı meydana gelen hata kodudur. Aynı zamanda kutuya yanlış bir kart takılması durumunda da görülebilir. Kartın sökülüp tekrar takılması durumunda, elektrik prizinden çıkarıp taktıktan sonra, veya kutuyu bir yerden bir yere taşıma sırasında herhangi bir darbeye maruz kaldığında görülen hatadır. E33-4 Digital Kart okunamadı hatası alıyorum Digikutunuzun digital kartı algılayamadığını gösteren hatadır. Öncelikli çözüm için Digikutunuzun elektrik ile bağlantısını kesin ve 10 saniye beklettikten sonra tekrardan elektriğe takarak aynı işlemi yeniden deneyin. E52,E58 Sinyal seviyesinde gözle görülür azalma/kayıp var Sinyal seviyelerinde azalma probleminin sıkla göründüğü zamanlar genelde kötü hava muhalefeti olduğu zamanlardır. Yoğun kar yağışı ve şiddetli rüzgar ve yağmur yağışı sinyal seviyesinde azalmaya sebep olmaktadır. Bazı durumlarda tüm kanallarda görülen sinyal kalitesizliği hatası bazı durumlarda bir kaç kanalda görülmektedir. Konumunuz itibariyle kötü hava şartlarına maruz kalan herhangi bir bölgede yaşıyorsanız herhangi bir işlem yapmadan bekleyiniz. Eğer hava muhalefeti sebebiyle olmadığını düşünüyorsanız digikutunuzun arkasında yer alan ve çanak anten ile bağlantıyı sağlayan beyaz anten kablosunun sıkı bir şekilde takılı olduğundan emin olunuz. Kablonuz takılı ise digikutunuzun elektrik kablosunu prizden çıkarın ve 10 saniye kadar bekleyin. Tekrar fişi taktıktan sonra akıllı kumandanızı kullanarak kolay kurulum işlemini gerçekleştirin. E16-4 Üyeliğiniz bu kanalın bulunduğu paketi kapsamamaktadır" hatası.
Bu hata mesajını almanız durumunda izlemek istediğiniz kanalın tercih ettiğiniz
üyelik kapsamında olmadığından dolayı bu hatayla karşılaşabilirsiniz. Veya
mevcut yayınların tahsil edilmemiş faturalarından kaynaklı
olarak kapanması sonucunda E-16-4 hatası görülmektedir. E30-4 Digital Kart Doğrulanamadı hatası Digikutunuz ve digital kartınız 1 saatten fazla süredir sinyal alamıyor durumdaysa digikutunuzu ilk açtığınız sırada bu hatayla karşılaşırsınız. Digiturk dışındaki kanallarda ve türksat uydusunda 1 saatten fazla kalındığında ve tekrardan Digiturk kanallarına dönülmek istendiğinde gene bu hatayla karşılaşılır. Çözümü için herhangi bir Digiturk kanalına gelip yaklaşık 5 dakika boyunca beklemek sorununuzu çözecektir. E05-4 Digital yerleşmedi, ters takıldı veya yanlış bir kart takıldı hatası DigiKutunuza taktığınız digital kartınızın mekanizmasına tam yerleşememesi ve oturamamasından veya kutu ve kartın arızalı olmasından dolayı meydana gelen hata kodudur. Aynı zamanda kutuya yanlış bir kart takılması durumunda da görülebilir. Kartın sökülüp tekrar takılması durumunda, elektrik prizinden çıkarıp taktıktan sonra, veya kutuyu bir yerden bir yere taşıma sırasında herhangi bir darbeye maruz kaldığında görülen hatadır. E100-2 Digital Kart hatası DigiKutunuza taktığınız digital kartınızın mekanizmasına tam yerleşememesi ve oturamamasından veya kutu ve kartın arızalı olmasından dolayı meydana gelen hata kodudur. Aynı zamanda kutuya yanlış bir kart takılması durumunda da görülebilir. Kartın sökülüp tekrar takılması durumunda, elektrik prizinden çıkarıp taktıktan sonra, veya kutuyu bir yerden bir yere taşıma sırasında herhangi bir darbeye maruz kaldığında görülen hatadır. E101-3 Geçici şifreleme hatası alıyorum Kanal tanımlamaları ve açıklamaları ile ilgili geçici bir hata oluştuğunda hatayı açıklayan mesajdır. Başka bir digiturk kanalına geçerek, tekrar izlemek istediğiniz kanala döndüğünüzde sorun çözülecektir. E44 LNB'ye aşırı yüklenme hatası alıyorum
Yayın ile ilgili veya o an izlenen içerik ile ilgili geçici bir sorun veya hata
oluşması durumunda görülen hatadır. Başka bir digiturk kanalına geçerek, tekrar
izlemek istediğiniz kanala döndüğünüzde sorun E40 DigiKutu hafızası dolu hatası Digikutunuzun sabit sürücüsü üzerinde boş alan kalmaması durumunda ve kayıt işlemini başlatmak istediğinizde görülen hatadır. Kayıt listesi menüsünde sabit diskinizde bulunan boş alanı kontrol etmelisiniz. Boş alan oluşturmak için mevcut eski kayıtların silinmesi gerekmektedir. Bazı durumlarda eski kayıtları silseniz dahi boş alan oluşturulamamaktadır. Kayıt listesi menüsünde bir işlem yaptığınızda menüden çıkarak aynı menüye tekrar girmeniz durumunda sabit disk değeri güncellenecektir. E129-4 Son kullanma tarihi geçmiş kayıt oynatılamaz hatası alıyorum Digiturk Plus kutularında kaydedilen tüm içeriğin kutuda saklanma süresi kısıtlanabilmektedir. Kaydın saklanma süresi kaydedilen kanalın özelliğine göre değişiklik göstermektedir. Süresi kısıtlanan kaydedilmiş içerikler süreleri dolduğundan kutu hafızasından otomatik silinmektedir. Bazın kaydın otomatik silinme işlemi devam ederken, kaydedilmiş içerik kayıt listesinde izlenebilir olarak görünmeye devam edebilir. Böyle durumlarda kayıt izlenmek istenmesi durumunda bu hata mesajı alınmaktadır. E132-4 Digiturk Plus Servisi aboneliğiniz bulunmamaktadır. Digiturk Plus kutularında sağlanan Plus servislerinin (VOD, Kayıt, Zaman Öteleme) kullanımı için ek paket yetkileri gerekmektedir. Bu yetkiler üyeliğinize tanımlanmadığı zaman Plus servislerini kullanmak istemeniz durumunda bu hata mesajı görülmektedir. Digiturk Plus servisleri üyeliğinize tanımlanmamış olabilir. Üyelik bilgilerinizi kontrol etmek için online işlemler merkezini kullanabilir veya 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz... E131-4 Digiturk Plus Servisi aboneliğiniz bulunmamaktadır hatası alıyorum Digiturk Plus kutularında sağlanan Plus servislerinin (VOD, Kayıt, Zaman Öteleme) kullanımı için ek paket yetkileri gerekmektedir. Bu yetkiler üyeliğinize tanımlanmadığı zaman Plus servislerini kullanmak istemeniz durumunda bu hata mesajı görülmektedir. Digiturk Plus servisleri üyeliğinize tanımlanmamış olabilir. Üyelik bilgilerinizi kontrol etmek için online işlemler merkezini kullanabilir veya 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz... E102-29 Digiturk Plus Servisi aboneliğiniz bulunmamaktadır hatası alıyorum Digiturk Plus kutularında sağlanan Plus servislerinin (VOD, Kayıt, Zaman Öteleme) kullanımı için ek paket yetkileri gerekmektedir. Bu yetkiler üyeliğinize tanımlanmadığı zaman Plus servislerini kullanmak istemeniz durumunda bu hata mesajı görülmektedir. Digiturk Plus servisleri üyeliğinize tanımlanmamış olabilir. Üyelik bilgilerinizi kontrol etmek için online işlemler merkezini kullanabilir veya 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz... E128-4 Digiturk Plus Servisi aboneliğiniz bulunmamaktadır hatası alıyorum Digiturk Plus kutularında sağlanan Plus servislerinin (VOD, Kayıt, Zaman Öteleme) kullanımı için ek paket yetkileri gerekmektedir. Bu yetkiler üyeliğinize tanımlanmadığı zaman Plus servislerini kullanmak istemeniz durumunda bu hata mesajı görülmektedir. Digiturk Plus servisleri üyeliğinize tanımlanmamış olabilir. Üyelik bilgilerinizi kontrol etmek için online işlemler merkezini kullanabilir veya 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz...
E103-29 Kaydetme hatası alıyorum Yeni bir kayıt işlemi planlamaya çalışıldığında veya planlanan kayıt işleminin başlangıcında, yayın ve kutu kaynaklı olarak görülebilen bir hatadır. İlk olarak kayıt listesi menüsünde sabit diskinizde yeterli boş alan olup olmadığını kontrol ediniz. E501 Bu kayıt otomatik silme işlemi ile sabit diskinizden silinmiştir hatası alıyorum Digiturk Plus kutularında kaydedilen tüm içeriğin kutuda saklanma süresi kısıtlanabilmektedir. Kaydın saklanma süresi kaydedilen kanalın özelliğine göre değişiklik göstermektedir. Süresi kısıtlanan kaydedilmiş içerikler süreleri dolduğundan kutu hafızasından otomatik silinmektedir. Bazın kaydın otomatik silinme işlemi devam ederken, kaydedilmiş içerik kayıt listesinde izlenebilir olarak görünmeye devam edebilir. Böyle durumlarda kayıt izlenmek istenmesi durumunda bu hata mesajı alınmaktadır. E112-37 Bu kanalın kaydedilmesi engellenmiştir hatası alıyorum Digiturk kanal ve servislerinden yayınlanan bazı içeriklerin, içerik anlaşmaları gereği kaydedilmesi engellenmektedir. Bu tür ve benzer içerikler Plus cihazlar ile kaydedilmek istendiğinde ekranda görülen hatadır. Salon kanallarında yayınlanan içeriklerin kaydedilmesi engellenmektedir. E118-38 Bu kanalın kaydedilmesi engellenmiştir hatası alıyorum Digiturk kanal ve servislerinden yayınlanan bazı içeriklerin, içerik anlaşmaları gereği kaydedilmesi engellenmektedir. Bu tür ve benzer içerikler Plus cihazlar ile kaydedilmek istendiğinde ekranda görülen hatadır. Salon kanallarında yayınlanan içeriklerin kaydedilmesi engellenmektedir. E130-4 Bu kanalın kaydedilmesi engellenmiştir hatası alıyorum Digiturk kanal ve servislerinden yayınlanan bazı içeriklerin, içerik anlaşmaları gereği kaydedilmesi engellenmektedir. Bu tür ve benzer içerikler Plus cihazlar ile kaydedilmek istendiğinde ekranda görülen hatadır. Salon kanallarında yayınlanan içeriklerin kaydedilmesi engellenmektedir. E135-4 Bu kanalın kaydedilmesi engellenmiştir hatası alıyorum Digiturk kanal ve servislerinden yayınlanan bazı içeriklerin, içerik anlaşmaları gereği kaydedilmesi engellenmektedir. Bu tür ve benzer içerikler Plus cihazlar ile kaydedilmek istendiğinde ekranda görülen hatadır. Salon kanallarında yayınlanan içeriklerin kaydedilmesi engellenmektedir. E53 Hatalı PIN kodu hatası alıyorum Digikutularda yetişkinlere yönelik bazı kanalların erişimi ve gerektiğinde kurul menülerine erişimin engellenmesi şifre menüsü kullanılarak kısıtlanmaktadır. Bu kanallara erişimin sağlanması için doğru şifreyi/pini girmeniz gerekmektedir. Yanlış şifre girmeniz durumunda bu hata ekranda belirmektedir. E124-4 DigiKutunuz ile Digital Kartınız eşleştirilmemiştir. Digiturk şifreleme sistemi ile çalışan kutularda kutu ve kart birbirileri ile eşlenmemiş olarak kullanılmamaktadır. Bu hata yeni kurulum yapıldıysa üyeliğinizin aktifleşmemesinden kaynaklı görülebilmektedir. Bu durumlarda digikartınız kutuya takılı durumdayken yayından beklenmesi gerekmektedir. 2-3 saat içerisinde sorun çözülmektedir. E107-4 DigiKutunuz ile Digital Kartınız eşleştirilmemiştir. Digiturk şifreleme sistemi ile çalışan kutularda kutu ve kart birbirileri ile eşlenmemiş olarak kullanılmamaktadır. Bu hata yeni kurulum yapıldıysa üyeliğinizin aktifleşmemesinden kaynaklı görülebilmektedir. Bu durumlarda digikartınız kutuya takılı durumdayken yayından beklenmesi gerekmektedir. 2-3 saat içerisinde sorun çözülmektedir. E76-1 Digiturk Plus'ınızın sabit sürücü diski değiştirilmiştir Digiturk Plus kutularının içerisinde bulunan sabit disk, o kutunun haricindeki kutularda kullanılmamaktadır. Sabit diskin sökülerek başka bir kutuya takılması durumunda kayıt fonskiyonları, kutu yazılımı tarafından engellenmektedir. Sabit diskinizin digiturk tarafından arızaya bağlı değişiminde ya da yeni kurulumda, bu tanımlamanın aktif hale gelmesi için bir müddet beklemeniz gerekmektedir. Kutunuzu, sinyal gönderilmesi için yayın alır durumda veya kullanmadığınız zamanlarda Stand By modundan bekletmelisiniz. E28-12 İzle ve Öde programını bu ekrandan satın almak için yetkili değilsiniz. İnteraktif özellik içeren kutularda görülen bir hata mesajıdır. Satın alma işlemi için yeteri kadar kredi olmadığı durumlarda bu hata mesajı görülmektedir. Plus kutularda kredi yeterli değilse, "Satın alma bilgisi, kredi az" şeklinde ikinci bir uyarı belirmektedir. Telefon bağlantısından doğan hata sebebiyle raporlama veya kredi yükleme problemi yaşanıyor olabilir. E27-12 İzle ve Öde programını bu ekrandan satın almak için yetkili değilsiniz. İnteraktif özellik içeren kutularda görülen bir hata mesajıdır. Satın alma işlemi için yeteri kadar kredi olmadığı durumlarda bu hata mesajı görülmektedir. Plus kutularda kredi yeterli değilse, "Satın alma bilgisi, kredi az" şeklinde ikinci bir uyarı belirmektedir. Telefon bağlantısından doğan hata sebebiyle raporlama veya kredi yükleme problemi yaşanıyor olabilir. E200 Bu kanalda zaman ertelemeye izin verilmemektedir Yayınlanan kanal içeriğine bağlı olarak, yayında ötelemeye izin verilmediği durumlarda belirtilen hata bildirimidir. Şu an itibariyle tüm Digiturk kanallarında zaman ötelemesi yapılabildiği için artık bu hata mesajı görülmemektedir. Bu hata mesajını halen almanız durumunda, teknik ekipman veya yayın ile ilgili bir sorun yaşanıyor anlamına gelmektedir. Digital kartınızı çıkarıp tekrar takınız ve yayın durumunu kontrol ediniz. E38 Bu kanalda henüz yayın yoktur Bir gün içerisinde belirli saatlerde yayın yapan kanallarda bu hata mesajı alınmaktadır. Kutuda kaydedilmiş kanal üzerinde video ve ses bilgisi olmadığı anlamına gelmektedir. Öncelik olarak Akıllı Kumandanızdaki Guide tuşuna basarak Program Rehberi veya www.digiturk.com.tr üzerinden kanalın yayın yaptığı saatleri inceleyiniz. E106-9 Farklı bir şifreleme sistemi ile şifrelenmiş kanal Farklı bir şifreleme sistemi ile şifrelenmiş kanal hatası Digiturk kanalları kapsamında görülecek türden bir hata değildir. Digiturk şifreleme sisteminden farklı bir şekilde şifrelenmiş ve uydu vasıtasıyla yayın yapan kanallarda bu hata görülmektedir. Bazı kanallar belirli bir saattte maç veya başka bir program için şifreli konuma geçebilir. Özellikle Türksat yayını izleyen üyelerde TRT, NTV ve NTV Spor gibi kanallarda yayın akışından kaynaklanan bu sorun görülebilmektedir. E133-4 Geçici sinyal azalması veya problemi Digi Kutunuzun yayın sinyali almaması durumunda oluşabilen bir problemdir. İzlemek istediğiniz kanal paketiniz dahilindeyse kısa bir süre kanal üzerinde bekleyiniz. Kanal yayını gelecektir. E19-4 Mevcut üyeliğiniz bu kanalın bulunduğu paketi ve aboneliği kapsamamaktadır. Digi kutu veya digital kartınızı uzun süre kullanmamanız durumunda geçici olarak bu hata mesajı görülebilmektedir. Öncelik olarak digikutunuzu prizden çıkararak elektriğini kesin ve 10 saniye bekledikten sonra tekrardan elektriğe takın. Kanal üzerinde 10-15 dakika beklemeniz durumunda yayınlarınız açılacaktır. E104-9 Geçici sinyal azalması veya problemi Digikutunuzu uzun süre kapatıp, açmamanız durumunda veya sinyal kalitesiyle ilgili sorunlar yaşandığı durumlarda belirtilen hata kodudur. Hatayı bazı kanallarda görmeniz durumunda kısa bir süre kanal üzerinde beklemelisiniz. Birden fazla kanalda aynı hata ile karşılaşıyorsanız 0 212 473 73 73 numaralı Digitur Müşteri Hizmetleri'ne ulaşmalısınız. E105-6 Geçici sinyal azalması veya problemi Digikutunuzu uzun süre kapatıp, açmamanız durumunda veya sinyal kalitesiyle ilgili sorunlar yaşandığı durumlarda belirtilen hata kodudur. Hatayı bazı kanallarda görmeniz durumunda kısa bir süre kanal üzerinde beklemelisiniz. Birden fazla kanalda aynı hata ile karşılaşıyorsanız 0 212 473 73 73 numaralı Digitur Müşteri Hizmetleri'ne ulaşmalısınız. E102-6 Geçici sinyal azalması veya problemi Digikutunuzu uzun süre kapatıp, açmamanız durumunda veya sinyal kalitesiyle ilgili sorunlar yaşandığı durumlarda belirtilen hata kodudur. Hatayı bazı kanallarda görmeniz durumunda kısa bir süre kanal üzerinde beklemelisiniz. Birden fazla kanalda aynı hata ile karşılaşıyorsanız 0 212 473 73 73 numaralı Digitur Müşteri Hizmetleri'ne ulaşmalısınız. E101-31 Geçici sinyal azalması veya problemi Digikutunuzu uzun süre kapatıp, açmamanız durumunda veya sinyal kalitesiyle ilgili sorunlar yaşandığı durumlarda belirtilen hata kodudur. Hatayı bazı kanallarda görmeniz durumunda kısa bir süre kanal üzerinde beklemelisiniz. Birden fazla kanalda aynı hata ile karşılaşıyorsanız 0 212 473 73 73 numaralı Digitur Müşteri Hizmetleri'ne ulaşmalısınız. E101-11 Geçici sinyal azalması veya problemi Digikutunuzu uzun süre kapatıp, açmamanız durumunda veya sinyal kalitesiyle ilgili sorunlar yaşandığı durumlarda belirtilen hata kodudur. Hatayı bazı kanallarda görmeniz durumunda kısa bir süre kanal üzerinde beklemelisiniz. Birden fazla kanalda aynı hata ile karşılaşıyorsanız 0 212 473 73 73 numaralı Digitur Müşteri Hizmetleri'ne ulaşmalısınız. E101-8 Geçici sinyal azalması veya problemi Digikutunuzu uzun süre kapatıp, açmamanız durumunda veya sinyal kalitesiyle ilgili sorunlar yaşandığı durumlarda belirtilen hata kodudur. Hatayı bazı kanallarda görmeniz durumunda kısa bir süre kanal üzerinde beklemelisiniz. Birden fazla kanalda aynı hata ile karşılaşıyorsanız 0 212 473 73 73 numaralı Digiturk Müşteri Hizmetleri'ne ulaşmalısınız. E42 Lütfen PIN kodunuzu giriniz Digiturk kanallarında yaş sınırlaması olan kanallarda ve kullanıcı tarafından kilitlenmiş olan kanallarda görülen hata kodudur. Doğru pin numarası girilerek izlemek istediğinizi kanal açılabilir. Herhangi bir değişiklik yapılmamışsa PIN kodu dört adet 0'dır (0000) E04-4 Lütfen Digital Kartınızı DigiKutunuza takınız
Digital kartınızın kutuya takılı olmadığı durumlarda ve şifreli olarak yayın
yapan kanallarda görülen hata kodudur. Kutu veya kart arızalarında kart takılı
olmasına rağmen bu hata mesajı görülmektedir. Öncelik
olarak digi kartınızın kutuya takılı olduğundan emin olunuz. Kartın kutu
üzerinden mekanizmaya tam ve doğru olarak oturduğunu kontrol ederek tekrar
deneyiniz. E21-4 Bu kanal Ülkesel veya Bölgesel kanaldır. Lütfen başka bir Digiturk kanalına geçiniz. Digiturk kanal listesinde bulunan bazı kanallar, yayın anlaşmaları ve planlamalarından dolayı bazı bölgelerde yayın yapamayabilir ve bu kanallar görülemeyebilir. İzlemek istediğiniz kanal veya içeriğin bulunduğunuz bölgeden izlenememe durumu yoksa /OPTS/Kurulum/Kolay Kurulum menüsünü kullanarak kanal kurulumu yapınız. Kanal kurulumunu gerçekleştirdikten sonra tekrar deneyiniz. E20-4 Bu kanal Ülkesel veya Bölgesel kanaldır. Lütfen başka bir Digiturk kanalına geçiniz. Digiturk kanal listesinde bulunan bazı kanallar, yayın anlaşmaları ve planlamalarından dolayı bazı bölgelerde yayın yapamayabilir ve bu kanallar görülemeyebilir. İzlemek istediğiniz kanal veya içeriğin bulunduğunuz bölgeden izlenememe durumu yoksa /OPTS/Kurulum/Kolay Kurulum menüsünü kullanarak kanal kurulumu yapınız. Kanal kurulumunu gerçekleştirdikten sonra tekrar deneyiniz. E202 Zaman öteleme yapılamıyor Zaman öteleme; kanalda yayınlanan içeriğin ve yayın akışının durdurulması, ileri ve geri olarak oynatılması fonksiyonlarının genel tabiridir. Kanala geçildiği süre itibariyle yayın akışı otomatik olarak kaydedilir, durdurulabilir veya yayının kaydedilmiş bölümleri üzerinde ileri geri olarak ayarlanabilir. Başka herhangi bir kanala geçilmesi durumunda, canlı yayın kayıtları kaybedilir. Bu özellik Plus kutuların fabrika çıkış ayarlarında otomatik olarak AÇIK şeklindedir. Kullanıcı, ayarlar menüsünden bu seçeneği KAPALI konuma getirmediği sürece bu özellik aktif olarak kullanılabilmektedir. E201 Zaman öteleme yapılamıyor Zaman öteleme; kanalda yayınlanan içeriğin ve yayın akışının durdurulması, ileri ve geri olarak oynatılması fonksiyonlarının genel tabiridir. Kanala geçildiği süre itibariyle yayın akışı otomatik olarak kaydedilir, durdurulabilir veya yayının kaydedilmiş bölümleri üzerinde ileri geri olarak ayarlanabilir. Başka herhangi bir kanala geçilmesi durumunda, canlı yayın kayıtları kaybedilir. Bu özellik Plus kutuların fabrika çıkış ayarlarında otomatik olarak AÇIK şeklindedir. Kullanıcı, ayarlar menüsünden bu seçeneği KAPALI konuma getirmediği sürece bu özellik aktif olarak kullanılabilmektedir. E39 Tuşladığınız kanal numarasında herhangi bir kanal bulunmamaktadır Yayınlanan bir kanalın yayın frekansının değişmesi veya yayından kaldırılması durumunda beliren hatadır. Digikutunuz üzerinden veya kumandanız ile OPTS/Kurulum/Kolay Kurulum menüsünden kanal kurulumu gerçekleştirdiyseniz başka bir kanala geçip, tekrar izlemek istediğiniz kanala dönmeniz durumunda sorun düzelecektir. E37/E37-32 Tuşladığınız kanal numarasında herhangi bir kanal bulunmamaktadır Yayınlanan bir kanalın yayın frekansının değişmesi veya yayından kaldırılması durumunda beliren hatadır. Digikutunuz üzerinden veya kumandanız ile OPTS/Kurulum/Kolay Kurulum menüsünden kanal kurulumu gerçekleştirdiyseniz başka bir kanala geçip, tekrar izlemek istediğiniz kanala dönmeniz durumunda sorun düzelecektir. E18-4 Bu kanalda geçici yayın problemi yaşanmaktadır. Bu hata mesajı ile karşılaşmanız durumunda dikkat etmeniz gereken öne öncelikli ve en önemli nokta, mevcut üyelik paketinizin bu kanalı kapsadığından emin olmanızdır. Hata alınan kanalın üyelik paketinde olduğundan emin olmak için online işlem merkezini kullanabilirsiniz...
Digikutu markası ve modeline göre hata mesajları, çözümleri ve kullanım kılavuzları |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||