Sorun Giderme
Ön ekranda mesaj görüntülenmiyor. (Ürün açılmayacaktır.)
Ön ekranda mesaj görüntülenmiyor ise ana elektrik kablonuzu kontrol edin. Sonrasında bir elektrik prizine ttakılı olduğuna emin olun.
Şebeke elektriği beslemesini kontrol edin.
Farklı bir elektrik prizinde güç kablosunu tekrar deneyin..
2. Görüntü yok.
Ürününüzün açık ve çalışır durumda olduğundan emin olun. Eminseniz (STANDBY
(BEKLEME) düğmesine basın)
AV kablosu olacaktır. Bu kablonun TV’nize sağlam bir şekilde bağlı olduğunu kontrol edin..
Anten kablonuzun ürüne uygun bir şekilde takılı olduğundan emin olun.
Kanal aramayı etkinleştirdiğinizden emin olun.
TV’nin parlaklık seviyesini kontrol edin.
Kanalda yayın olup olmadığını
kontrol edin. Kanalın yayın yaptığından emin olmak için yayıncıyla temas kurun.
Menüdeki anten ayarının doğru olduğundan emin olun.
Kötü
görüntü/ses kalitesi
Ürünüzün yakınlarında cep telefonu veya mikrodalga fırın gibi cihazlar
olup olmadığını kontrol edin.
Elektrik ve anten kablolarını birbirlerinden ayrı
tutun.
Not: Anten karla kaplıysa ve RF şiddetli yağmur nedeniyle
zayıflıyorsa, ses ve görüntü geçici olarak kötüleşebilir. Ancak, kötü hava
koşullarından kaynaklanan kötü ses ve görüntü kalitesi ürünün arızalı olduğu
anlamına gelmez.
Çanak hizalamasının doğru olduğunu kontrol edin.
Alınan
sinyal seviyesini artıracağından, uydu çanağını daha geniş bir çanakla
değiştirin.
Gürültü faktörünün çok yüksek olduğu durumlarda LNB’yi daha düşük
gürültü faktörüne sahip bir LNB ile değiştirin.
Hasarlı veya çalışmıyor
olması durumunda LNB’yi yenisiyle değiştirin.
Anteni engelleyici nesne
olmayan bir yere yerleştirin.
Sinyal seviyelerini kontrol edin ve seviye çok
düşükse anteninizi ayarlayın. Sinyal seviyesi hava koşullarından etkilenebilir.
Ses yok veya çok zayıf
AV kablosunun doğru bağlandığını
kontrol edin.
TV’nizin ve ürününüzün ses seviyelerini kontrol edin.
Ürününüzün veya
TV’nizin sessiz konumda olup olmadığını kontrol edin.
Uzaktan kumanda çalışmıyor.
Ürünü kontrol etmek için uzaktan kumandanın üst ucu doğrudan ürünün
alıcı bölümüne yöneltilmelidir.
Uzaktan kumandadaki pilleri çıkartın ve
yeniden takın.
Uzaktan kumandadaki pilleri yenileriyle değiştirin.
Kayıt ataması yapılmıyor.
Önceki kayıt atamaları yeni atamalarla çakışıyor.
Parola
bilgisi verilmiyor.
Varsayılan parola her zaman 0000’dır.
Kanal arama çalışmıyor.
Menüdeki anten ayarının doğru olduğundan emin olun.
Yeni yazılım güncellenemiyor.
Bir güncelleme alabilirsiniz. Ürün güncelleme talebi ile ilgili bir mesaj göstermezse, bu herhangi bir yazılım güncellemesi olmadığı anlamına gelir.
Şifreli kanallar izlenemiyor.
Uygun Dijital Karta sahip olduğunuzu kontrol edin.
Ürünün Dijital Kartı
algıladığını menüden kontrol edin.
İzlemek istediğiniz kanallar için geçerli
ve çalışan bir aboneliğiniz olduğunu menüden kontrol edin.
Dijital Kartın
hasar görmediğinden emin olun.
Ücretli kanallar izlenemiyor.
İzlemek istediğiniz kanallar için geçerli ve çalışan bir aboneliğiniz
olduğunu menüden kontrol edin.
Daha fazla bilgi için operatörünüzle temasa
geçin.
Program kaydedilmiyor.
Sabit disk dolu. Gereksiz programları silin ve yeni kayıtlar için yer
açın.
Kaydın başka bir kanalla çakışmadığını kontrol edin. Geçerli, kaydı
durdurun veya kayıt bitene kadar bekleyin.
Kayıt işlemi başladığında ürünün
açık olduğunu kontrol edin.
TSR (Zaman Öteleme) çalışmıyor.
Kayıt sırasında zaman öteleme özelliği kullanılamayabilir. Kayıt sona
erene dek bekleyin.
Gereksiz programları silin ve yeni kayıtlar için yer
açın.
Oynatma işlemi gerçekleştirilemiyor.
Kayıtlı bir dosyayı veya şifreli bir kanalı oynatmak için Dijital Kartı
kullanın. Yaptığınız son kayıttan bu yana uzun bir süre geçtiyse,
çalışmayabilir. Operatörünüzle temasa geçin.
Kayıt sırasında sinyal zayıf ya
da sabit disk dolu olabilir.
Kayıt sırasında kanal değiştirilemiyor.
Bazı kanallar tunerdeki kısıtlamalar veya bağlantı tipi nedeniyle değiştirilemeyebilirler.