-
Destek ›
-
Teknik Destek
Yardım ve Destek
Yardım ve Destek bölümümüzden aboneliğiniz konusunda karşılaşacağınız sorunlar olur ise bunların çözümleri ile ilgili yardım alabilirsiniz. Hata çözümleri ve yardım videolarımızıda izleyebilirsiniz.
Tüm Yardım Konuları:
Yardım Videoları
Yardım Videoları için
buraya
tıklayınız
TEKNİK DESTEK
En sık karşılaştığınız problemler çözümleri ile bu bölümde.
DIGIKUTU'yu Bekleme Konumuna Nasıl alabilirim?
Eğer yeni kanallara ulaşmak istiyorsanız televizyon seyretmediğiniz durumlarda Digiturk Kutunuzu kırmızı ışığı yanar durumda yani (standby) konumunda bırakınız.
Bunu aşağıdaki şekilde yapabilirsiniz:
Digi Kumandanızı alın ve sag üst köşesinde bulunmakta olan
kırmızı tuşuna basarak, (DIGIKUTU'nuzda kırmızı ışı yanar.)
DigiKutu'nuzun üzerindeki STAND BY
tuşuna basarak (DIGIKUTU'nuzda kırmızı ışık yanar.)
Bazı kanalları izleyemiyorum.
DigiKutu'nuzu kırmızı ışığı uani (stand-by) konumuna alınız ve elektrik kablosunu çıkartıp tekrar takınız. 10 dakika bekledikten sonra kutunuzu tekrar çalıştırın.
Öncesinde seyretmediğiniz kanalların bu işlemden sonra izlenip izlenmediğini kontrol edin. Hala izlenmiyor ise kanal kurulumu yapılması şarttır.
Herhangi bir DIGITURK
kanalında iken Digi Kumanda’nızın "OPTS" tuşuna basın.
Ekranda
"MENÜ" seçeneğini gördüğünüzde "OK" tuşuna basın.
"YUKARI/AŞAĞI" yön tuşları ile "KURULUM" seçeneği üzerine gelin ve "OK"
tuşuna basın.
"YUKARI/AŞAĞI" yön tuşları ile "KANAL ARAMA"
seçeneği üzerine gelin ve "OK" tuşuna basın.
Ekranda kanalların kurulduğunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken
bekleyin.
Ekranda "Kurulum için OK tuşuna basınız" yazısını gördüğünüzde
"OK" tuşuna basın.
"BACK" tuşuna arka arkaya basarak tüm
menülerden çıkınız.
Bu işlemlerden sonra sorun devam ediyorsa 212
473 73 73 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri’mize ulaşıp destek
alabilirsiniz.
Ekranımda siyah görüntü alıyorum.
DigiKutunuzun güç kablosunu elektrik prizinden
çıkartın biraz bekleyin ve sonra tekrar takın.
Televizyonuzun AV modun da
olduğundan emin olun.
DigiKutunun açık olduğundan emin
olun. (Ön paneldeki kırmızı ışıktan bu kontrol yapılabilir. DigiKutu
açık iken ışık yanmıyor olmalıdır.)
DigiKumanda'nın SAT
tuşuna basın.
DigiKutu ve televizyonunuzun arkasındaki Scart
soket bağlantıları kontrol edin.
Bu işlemlerden sonra sorun devam
ediyorsa 212-473 73 73 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimize ulaşıp
destek alabilirsiniz.
Görüntü / Ses alamıyorum.
DigiKutu ve televizyonunuzun arkasındaki Scart soket bağlantıları
kontrol edin.
Ekranda TV kanalının mı
yoksa Radyo kanalının mı olduğuna bakınız. Radyo kanallarında görüntü
olarak donuk kare bulunmaktadır.
Kanallar arasında dolaşın.
DigiKutunun güç kablosunu elektrik prizinden çıkarıp sonra
takın.
Bu işlemlerden sonra sorununuz halen devam ediyorsa 212-473 73
73 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimize ulaşıp destek
alabilirsiniz.
Sinyal seviyesinde azalma var.
Sinyal seviyenizde azalma olduğunda ekranınızda
“Sinyal seviyesinden azalma var. Lütfen bağlantılarınızı kontrol ediniz”
mesajı çıkar.
Bu durumda öncelikle Digi kutunuzun arkasındaki uydu kablo bağlantısının
bağlı olup olmadığından emin olunuz. Bağlıysa, aşağıdaki kontrolleri
yapınız.
Herhangi bir DIGITURK kanalında iken Digi kumandanızın
"OPTS" tuşuna basın.
Ekranda "MENÜ" seçeneğini gördüğünüzde
"OK" tuşuna basın.
Yukarı-Aşağı yön tuşları ile "KURULUM"
seçeneği üzerine gelin ve "OK" tuşuna basın.
“UYDU ARAMA”
seçeneği üzerine gelin ve "OK" tuşuna basın.
Ekrana gelen
göstergeden uydu anteninizin sinyal seviyesini ZAYIF, İYİ yada YÜKSEK
olarak görebileceksiniz.
Sinyal seviyeniz ZAYIF ise; “ANTEN
AYARLARI” menüsüne girerek, LNB Tipi; BU / MDU kontrol edilmesi
gerekmektedir.(Eğer anten çatıdaysa MDU,size özel bir anten varsa BU
işaretlenmelidir.)
LNB tipi kontrol edildiğinde aşağıdaki
diğer değerle de otomatik olarak değişecektir.
Bu kontrolleri
yaptık dan sonra tekrar UYDU ARAMA menüsüne gelinerek tekrar sinyal
seviyesi kontrol edilir.
Bu işlerden sonra sinyal seviyesinden
bir düzelme olmuyorsa,uydu ayarlarınızın kontrolü için 212-473 73 73
numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimize ulaşıp destek alabilirsiniz.
Kumandam ile işlem yapamıyorum.
DigiKumandanızla işlem yapamıyorsanız, sırasıyla aşağıdaki kontrolleri
yapınız.
DigiKumanda'nızın SAT tuşuna basınız
Televizyonun AV modunda
olduğundan emin olunuz
DigiKutunun açık olduğundan emin olunuz
( Ön paneldeki kırmızı ışıktan bu kontrol yapılabilir. DigiKutu açık
iken ışık yanmıyor olmalıdır.)
DigiKumanda'nın pillerini
çıkartıp tekrar takınız
DigiKumanda'nın pillerini değiştiriniz
DigiKutunun güç kablosunu elektrik prizinden çıkartıp sonra
tekrar takınız.
Telefon bağlantısı kurarken indirimli
hatları nasıl kullanırım?
Yarışmalarda, anketlerde ve
DIGIPOSTA kullanımında 0 822 indirimli hatları kullanabilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken
tek şey, 555 Müşteri Hizmetleri Kanalında "AYARLAR" menüsüne girerek
bulunduğunuz bölgeyi ve ili seçmeniz.
İndirimli hatları
kullanmak için, bu ayarı bir kez yapmanız yeterli olacaktır.
PIN Kodumu nasıl değiştirebilirim?
Herhangi
bir DIGITURK kanalında iken DigiKumandanızın "OPTS" tuşuna basın.
Ekranda "MENÜ" seçeneğini gördüğünüzde "OK" tuşuna basın.
"ERİŞİM KONTROLÜ"
seçeneği üzerinde ilen “OK” tuşuna basın.
Yukarı-aşağı yön
tuşları ile "PIN KODU DEĞİŞTİRME" seçeneği üzerine gelip “OK” tuşuna
basın.
Yan tarafta bir ekran açılacaktır. Bu ekranda önce
mevcut PIN kodunuzu sonra iki kez yeni PIN kodunuzu girerek PIN kodunuzu
değiştirebilirsiniz
PIN kodunuzu daha önce hiç değiştirmemiş
iseniz, PIN kodunuz "0000" dır.
"PIN Kodu girme hakkınız
tükendi" mesajı alıyorum.
PIN kodunuzu
hatalı girme hakkınızı doldurduğunuzda "PIN kodu girme hakkınız tükendi.
Lütfen Müşteri Hizmetleri Merkezini arayınız." uyarısı ile
karşılaşacaksınız.
Bu durumda:
0 212 473 73 73 no'lu Müşteri Hizmetleri
Merkezimizi arayıp sesli yanıt sisteminden
www.digiturk.tv
adresinden ulaşabileceğiniz DIGIWEB Üyelik İşlemlerinden veya
PIN KODU SIFIRLA yazıp 3555’e mesaj göndererek PIN kodunuzu
sıfırlayabilirsiniz.
Salonlardan film satın alamıyorum.
Salonlardan film satın alamıyorsanız öncelikle:
DigiKutunuzu kullanmadığınızda STAND BY konumunda (sağdaki kırmızı ışık
yanar konumda) bıraktığınızdan ve DigiKutunuzu arkasındaki
"Modem" girişine telefon kablonuzun sürekli takılı olup olmadığından
emin olunuz.
Bu kontrollere rağmen "İzle ve Öde Bilgileriniz
Merkezi’mize Ulaşmıyor" ekranıyla karşılaşıyor ve salonlarımızdan satın
alma işlemi yapamıyorsanız aşağıdaki işlemleri sırasıyla yapınız;
Herhangi bir DIGITURK kanalında iken DigiKumanda’nızın "OPTS"
tuşuna basın.
Ekranda "MENÜ" seçeneğini gördüğünüzde "OK"
tuşuna basın.
Yukarı-Aşağı yön tuşları ile "KURULUM" seçeneği
üzerine gelin ve "OK" tuşuna basın.
"MODEM AYARLARI" seçeneği
üzerine gelip "OK" tuşuna basın.
İstanbul - Avrupa yakasında
ikamet ediyorsanız "ALAN KODU" kısmını boş bırakınız. Aksi durumda ise
bu bölüme 0212 yazınız. (Kullandığınız telefon hattı herhangi bir
santrale bağlıysa o santralin dış hat çıkış numarasını "TELEFON ÖNEKİ"
bölümüne giriniz. Aksi hallerde bu bölümü boş bırakınız.)
Tüm
bu işlemler bittikten sonra "OK" tuşuna basarak çıkınız.
Modem
kurulumu menüsünden aşağı yukarı yön tuşları ile "TELEFON HATTI TESTİ"
seçeneğinin üzerine gelerek "OK" tuşuna basınız. Telefon hattı testi
başlayacaktır.
Test bitene kadar bekleyiniz. Telefon hattı
testinin sonucu ekrana gelecektir.
“HATTA ÇEVİR SESİ
BELİRLENDİ” mesajı işlemin başarı ile tamamlandığını belirtir. DigiKutu
raporlama işlemini STAND-BY moduna getirdiğinizde gece geç saatlerde
yapacaktır. Raporlama işlemi tamamlandıktan sonra Salonlardan program
satın alabilirsiniz.
“TELEFON HATTI TESTİ BAŞARISIZ” mesajı
,telefon bağlantısının kurulamadığını belirtir. Bu durumda telefon
bağlantılarını kontrol edip tekrar deneyiniz.
Bu işlemlerden
sonra sorun devam ediyorsa 212 473 73 73 numaralı telefondan Müşteri
Hizmetleri’mize ulaşıp destek alabilirsiniz.
Salonlar
için kredi kontrolünü nasıl yapabilirim?
Digital Kartınızdaki kredinin, izlemek
istediğiniz programı satın almak için gerekli olan krediye eşit veya
fazla olması gerekir.
Digital Kartınızdaki krediyi görmek için lütfen
aşağıdaki işlemleri yapınız.
Kumandanızdan sırasıyla "OPTS" ve
"OK" tuşlarına basarak Ana Menüye geliniz.
Aşağı ve Yukarı yön
tuşları yardımıyla " DİGİTAL KART BİLGİSİ" seçeneğine gelerek "OK"
tuşuna basınız.
Çanak Anten radyasyon yayar mı?
Çanak anteninizin hiç bir zararı bulunmamaktadır. Çünkü çanak anteniniz bir verici değil, alıcıdır.