Üyelik işlemleri, fatura bilgileri ve teknik sorular gibi birçok konuda sık sorulan sorular aşağıda yer almaktadır.
TOD hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Hesabım" bölümünden paketlerinizi görüntüleyebilir iptal işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Sezonluk ve yıllık TOD paketlerinde iptal işlemi yapılmamaktadır. Aylık paketleri de ise otomatik yenileme özelliğini iptal edebilirsiniz.
TOD hesabınızı tamamen kapatmak için [email protected]'ye üyelik numaranızı, TOD'a kayıtlı GSM ve e-posta adresinizi göndererek hesap kapama işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Paket değişikliği işlemlerini Hesabım sekmesinden gerçekleştirebilirsiniz.
Yıllık veya sezonluk bir TOD aboneliği satın aldıysanız paketi süresi sona erdiğinde otomatik yenileme yapılmamaktadır. Yeniden abone olmak için tekrar paket satın alabilirsiniz. Paketler hakkında detaylı bilgi ve satın almak için: TOD Paketleri
Güncel paket bilgilerinizi TOD hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Hesabım" sekmesinden görüntüleyebilir ve diğer abonelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Üye girişi yaparken SMS gelmeme probleminin çözümü için sayfada bulunan canlı destek bölümünden yardım alabilirsiniz. Telefon numaranızı yanlış giriyor olabilirsiniz. Telefon numaranızı değiştirmek istiyorsanız yine canlı destek bölümünden yardım alabilirsiniz.
TOD yayınlarında donma ve yayında gecikme problemleri yaşıyorsanız öncelikler internet bağlantınızı kontrol etmeniz gerekir. İnternet bağlantınızı kullan bilgisayarlar, telefonlar ve diğer cihazlar bağlantınızın yavaşlamasına neden olabilir.
Düşük teknik özellikli bazı cihazlarda da donma problemi ile karşılaşabilirsiniz.
TOD uygulamasını cihazınıza indirmek için: TOD İndir
Promosyon kodunuzu kullanmak ve yardım dokümanına erişim için: TOD Kupon Kodu Aktivasyonu
Promosyon kodu satın almak için TOD Paketleri bağlantısını kullanabilirsiniz.